Promotiematerialen en folders van dagactiviteiten vormen een belangrijk onderdeel van het bestand waarvan HERSMUS zorgt dat het op de juiste plaats bezorgd wordt.

Dagrecreatie omvat een gigantisch terrein. De aanbiedingen zijn legio, net als het aantal potentiële bezoekers. De attracties verschillen van lokaal, kleinschalig vermaak als kinderboerderijen tot grootschalige attracties die nationaal en zelfs internationaal publiek trekken. Dat laatste geldt met name voor grensprovincies, regio’s waar ook HERSMUS actief is.

Net zo gevarieerd als de dagattracties zijn de bezoekers. Attractieparken (indoor)speeltuinen, zwembaden, kinderboerderijen, dierenparken, klimbossen, pannenkoekenhuisjes, (overdekte) natuur- en avonturenparken enz. enz. zijn aantrekkelijk voor alle leeftijdsklassen in allerlei samenstellingen. Van opa en oma met kinderen en kleinkinderen tot jeugdige koppeltjes.

Daarnaast zijn er dagrecreaties die een specifiekere doelgroep hebben: sauna, wellness. Maar de verbreding zet door op terreinen die vroeger voorbehouden waren aan volwassenen. Met speciaal op de jeugd gerichte, interactieve exposities worden musea aantrekkelijker voor scholieren. Datzelfde geldt ook voor puzzeltochten die VVV’s en Natuurparken uitzetten. Dat impliceert een vergroting van de afname van folders en flyers. HERSMUS volgt ook de ontwikkelingen op dat gebied.